Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55244
Title: Професіоналізм особистості як об'єкт вивчення: системний підхід
Other Titles: Professionalism of the Person as Object of Studying: Systems Approach
Authors: Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
Keywords: професійна компетентність; професійна діяльність; мотиваційно-вольовий компонент; кваліфікація
Issue Date: 2006
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Ігнатюк О. А. Професіоналізм особистості як об'єкт вивчення: системний підхід / О. А. Ігнатюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Ploblems of engineering pedagogic education : зб. наук. пр. – Харків : УІПА, 2006. – № 12. – С. 241-247.
Abstract: Розкрито сутність і зміст дефініцій "професіоналізм" та "професійна компетентність". Виділяються та обґрунтовуються компоненти професійної компетентності інженера: мотиваційно-вольовий, функціональний, комунікативний, рефлексивний. Зазначено, що наведені характеристики носять інтегрований, цілісний характер і є продуктом професійної підготовки в цілому.
The essence and the maintenance of definitions "professionalism" and "professional competence" is opened. Components of professional competence of the engineer are allocated and proved: motivational-strong-willed, functional, communicative, reflective. It is marked, that the resulted characteristics have the integrated, complete character and is a product of vocational training as a whole.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55244
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PIPO_2006_12_Ihnatiuk_Profesionalizm.pdf541,28 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.