Професіоналізм особистості як об'єкт вивчення: системний підхід

Ескіз

Дата

2006

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська інженерно-педагогічна академія

Анотація

Розкрито сутність і зміст дефініцій "професіоналізм" та "професійна компетентність". Виділяються та обґрунтовуються компоненти професійної компетентності інженера: мотиваційно-вольовий, функціональний, комунікативний, рефлексивний. Зазначено, що наведені характеристики носять інтегрований, цілісний характер і є продуктом професійної підготовки в цілому.
The essence and the maintenance of definitions "professionalism" and "professional competence" is opened. Components of professional competence of the engineer are allocated and proved: motivational-strong-willed, functional, communicative, reflective. It is marked, that the resulted characteristics have the integrated, complete character and is a product of vocational training as a whole.

Опис

Ключові слова

професійна компетентність, професійна діяльність, мотиваційно-вольовий компонент, кваліфікація

Бібліографічний опис

Ігнатюк О. А. Професіоналізм особистості як об'єкт вивчення: системний підхід / О. А. Ігнатюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Ploblems of engineering pedagogic education : зб. наук. пр. – Харків : УІПА, 2006. – № 12. – С. 241-247.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced