Професіоналізм особистості як об'єкт вивчення: системний підхід
Дата
2006
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська інженерно-педагогічна академія
Анотація
Розкрито сутність і зміст дефініцій "професіоналізм" та "професійна компетентність". Виділяються та обґрунтовуються компоненти професійної компетентності інженера: мотиваційно-вольовий, функціональний, комунікативний, рефлексивний. Зазначено, що наведені характеристики носять інтегрований, цілісний характер і є продуктом професійної підготовки в цілому.
The essence and the maintenance of definitions "professionalism" and "professional competence" is opened. Components of professional competence of the engineer are allocated and proved: motivational-strong-willed, functional, communicative, reflective. It is marked, that the resulted characteristics have the integrated, complete character and is a product of vocational training as a whole.
The essence and the maintenance of definitions "professionalism" and "professional competence" is opened. Components of professional competence of the engineer are allocated and proved: motivational-strong-willed, functional, communicative, reflective. It is marked, that the resulted characteristics have the integrated, complete character and is a product of vocational training as a whole.
Опис
Ключові слова
професійна компетентність, професійна діяльність, мотиваційно-вольовий компонент, кваліфікація
Бібліографічний опис
Ігнатюк О. А. Професіоналізм особистості як об'єкт вивчення: системний підхід / О. А. Ігнатюк // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Ploblems of engineering pedagogic education : зб. наук. пр. – Харків : УІПА, 2006. – № 12. – С. 241-247.