Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55339
Title: Формування принципів маркетингового забезпечення ІТ-аутсорсингу
Authors: Перерва, Петро Григорович
Назаренко, Станіслав Миколайович
Keywords: аутсорсинг; інформаційні технології; принципи; методи; промислові підприємства
Issue Date: 2021
Citation: Перерва П. Г. Формування принципів маркетингового забезпечення ІТ-аутсорсингу [Електронний ресурс] / П. Г. Перерва, С. М. Назаренко // Актуальні питання організації та управління діяльністю підприємств у сучасних умовах господарювання : електрон. вид. : зб. тез. доп. 11-ї Міжвуз. наук.-практ. конф., 25 листопада 2021 р. / гол. оргком. О. О. Морозов ; Нац. акад. Нац. гвардії України. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2021. – С. 132-134. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55339.
Abstract: Доведено, що до основних принципів створення системи маркетингу аутсорсингу слід віднести: принцип організаційної поведінки; професіоналізму керівництва; мотивації; оптимізації розміщення замовлень; економічної доцільності.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55339
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pererva_Formuvannia_pryntsypiv_2021.pdf390,23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.