Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55378
Title: Сенсорний маркетинг як складова інтелектуального позиціонування товару на ринку
Authors: Волченко, Анна Сергіївна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: сенсорний маркетинг; інтелектуальне позиціонування; креативні технології; інтелектуальна власність
Issue Date: 2021
Citation: Волченко А. С. Сенсорний маркетинг як складова інтелектуального позиціонування товару на ринку [Електронний ресурс] / А. С. Волченко, П. Г. Перерва // Інтелектуальна власність в креативних індустріях : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. "Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії", 12 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 36-45. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55378.
Abstract: Доведено, що основний вплив сенсорного маркетингу направлено на почуття покупця і його емоційний стан з метою збільшення майбутніх продажів. Даний напрямок ґрунтується на п'яти органах почуттів людини: зір, слух, смак, нюх і дотик.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55378
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volchenko_Sensornyi_marketynh_2021.pdf418,96 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.