Сенсорний маркетинг як складова інтелектуального позиціонування товару на ринку

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Доведено, що основний вплив сенсорного маркетингу направлено на почуття покупця і його емоційний стан з метою збільшення майбутніх продажів. Даний напрямок ґрунтується на п'яти органах почуттів людини: зір, слух, смак, нюх і дотик.

Опис

Ключові слова

сенсорний маркетинг, інтелектуальне позиціонування, креативні технології, інтелектуальна власність

Бібліографічний опис

Волченко А. С. Сенсорний маркетинг як складова інтелектуального позиціонування товару на ринку [Електронний ресурс] / А. С. Волченко, П. Г. Перерва // Інтелектуальна власність в креативних індустріях : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. "Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії", 12 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 36-45. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55378.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced