Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВидря, Єлизавета Володимирівнаuk
dc.contributor.authorПерерва, Петро Григоровичuk
dc.date.accessioned2021-12-21T10:23:27Z-
dc.date.available2021-12-21T10:23:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВидря Є. В. Креативні технології digital-маркетингу [Електронний ресурс] / Є. В. Видря, П. Г. Перерва // Інтелектуальна власність в креативних індустріях : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. "Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії", 12 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 28-35. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55380.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55380-
dc.description.abstractДоведено, що digital маркетинг (цифровий або інтерактивний маркетинг) – це використання всіх можливих форм цифрових каналів для просування бренду. У наш час сюди входять: телебачення, радіо, інтернет, соціальні медіа та інші форми. Ключовий фактор цього виду маркетингу – максимально щільна робота з аудиторією, яка в даний час задає тенденції digital marketing.uk
dc.language.isouk-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectпропозиціяuk
dc.subjectкреативні технологіїuk
dc.subjectінтелектуальна власністьuk
dc.titleКреативні технології digital-маркетингуuk
dc.typeThesisen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-6256-9329-
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vydria_Kreatyvni_tekhnolohii_2021.pdf335,62 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.