Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55384
Title: Креативно-інтелектуальні види маркетингу: аромамаркетинг
Authors: Гарна, Ульяна Юріївна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: аромамаркетинг; інновації; попит; пропозиція; креативні технології; інтелектуальна власність
Issue Date: 2021
Citation: Гарна У. Ю. Креативно-інтелектуальні види маркетингу: аромамаркетинг [Електронний ресурс] / У. Ю. Гарна, П. Г. Перерва // Інтелектуальна власність в креативних індустріях : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. "Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії", 12 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 46-55. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55384.
Abstract: Доведено, що аромат – зброя в руках досвідченого маркетолога, здатне перемогти будь-якого споживача. Він зробить покупку і сума цілком може бути вищою за заплановану. Нюх – одне з найбільш вразливих почуттів, які є у людини, тому що запахи впливають на уяву, емоції. Запахи задіють нашу пам'ять. Нюх включається у дитини першим, випереджаючи зір і смак. Вкрай важливо – запах впливає на прийняття рішень споживача щодо покупки того чи іншого товару.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55384
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Harna_Kreatyvno-intelektualni_2021.pdf340,31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.