Креативно-інтелектуальні види маркетингу: аромамаркетинг
Дата
2021
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Доведено, що аромат – зброя в руках досвідченого маркетолога, здатне перемогти будь-якого споживача. Він зробить покупку і сума цілком може бути вищою за заплановану. Нюх – одне з найбільш вразливих почуттів, які є у людини, тому що запахи впливають на уяву, емоції. Запахи задіють нашу пам'ять. Нюх включається у дитини першим, випереджаючи зір і смак. Вкрай важливо – запах впливає на прийняття рішень споживача щодо покупки того чи іншого товару.
Опис
Ключові слова
аромамаркетинг, інновації, попит, пропозиція, креативні технології, інтелектуальна власність
Бібліографічний опис
Гарна У. Ю. Креативно-інтелектуальні види маркетингу: аромамаркетинг [Електронний ресурс] / У. Ю. Гарна, П. Г. Перерва // Інтелектуальна власність в креативних індустріях : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. "Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії", 12 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 46-55. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55384.