Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55386
Title: Креативні технології інтернет-реклами
Authors: Фураєва, Марина Сергіївна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: маркетинг; інтернет-реклама; креативні технології; інтелектуальна власність
Issue Date: 2021
Citation: Фураєва М. С. Креативні технології інтернет-реклами [Електронний ресурс] / М. С. Фураєва, П. Г. Перерва // Інтелектуальна власність в креативних індустріях : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. "Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії", 12 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 266-275. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55386.
Abstract: Доведено, що маркетинг набуває все більш і більш агресивні форми, просування продукту відбувається будь-якими способами, незважаючи ні на закон, ні на моральні норми. У зв'язку з цим, необхідно змінити підхід до рекламної стратегії з боку рекламодавців, а також створення необхідних інструкцій для контролюючих органів з приписом звернути увагу на поточну ситуацію в розвитку рекламного інтернет-бізнесу.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55386
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Furaieva_Kreatyvni_tekhnolohii_2021.pdf343,32 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.