Змістова характеристика інтегрованих психолого-педагогічних та управлінських дисциплін у підготовці конкурентоспроможних інженерів

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського

Анотація

Статтю присвячено застосуванню збалансованої присутності інтегрованих психолого-педагогічних і управлінських дисциплін та оптимізації методів їхнього застосування в системі фахової підготовки в технічному університеті як основі формування високоякісних, конкурентоздатних, компетентних фахівців.

Опис

Ключові слова

інтегровані навчальні дисципліни, конкурентоздатний фахівець, майбутній інженер, студент, технічний університет

Бібліографічний опис

Ігнатюк О. А. Змістова характеристика інтегрованих психолого-педагогічних та управлінських дисциплін у підготовці конкурентоспроможних інженерів / О. А. Ігнатюк // Наука і освіта. – 2011. – Вип. 6. – С. 99-102.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced