Змістова характеристика інтегрованих психолого-педагогічних та управлінських дисциплін у підготовці конкурентоспроможних інженерів
Дата
2011
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського
Анотація
Статтю присвячено застосуванню збалансованої присутності інтегрованих психолого-педагогічних і управлінських дисциплін та оптимізації методів їхнього застосування в системі фахової підготовки в технічному університеті як основі формування високоякісних, конкурентоздатних, компетентних фахівців.
Опис
Ключові слова
інтегровані навчальні дисципліни, конкурентоздатний фахівець, майбутній інженер, студент, технічний університет
Бібліографічний опис
Ігнатюк О. А. Змістова характеристика інтегрованих психолого-педагогічних та управлінських дисциплін у підготовці конкурентоспроможних інженерів / О. А. Ігнатюк // Наука і освіта. – 2011. – Вип. 6. – С. 99-102.