Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55449
Title: Шляхи розробки SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу
Other Titles: Ways to develop SMM strategiesfor small and medium business
Authors: Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
Приходько, Єлизавета Геннадіївна
Виниченко, Анастасія Андріївна
Keywords: маркетингові комунікації; просування; соціальні мережі; SMM-маркетинг; marketing communications; promotion; social networks; SMM marketing
Issue Date: 2020
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Чернобровкіна С. В. Шляхи розробки SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу / С. В. Чернобровкіна, Є. Г. Приходько, А. А. Виниченко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Економічні науки = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Еconomic sciences : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – № 3 (5). – С. 21-24.
Abstract: У статті дocлiджено особливості застосування та шляхи розробки SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу. Показано особливе значення використання інструментарію SMM-маркетингу в Україні для малого та середнього бізнесу у сучасних умовах. Розглянуто соціальні мережі як бізнес-інструменти з просування товарів та послуг. Проведено дослідження соціальних медіа як каналу комунікації. Розкрито актуальність питання знаходження шляхів розробки стратегії маркетингу у соцмережах для просування продукції та послуг для малого та середнього бізнесу. Наведено статистику користування соцмережами Facebook таInstagram. Показано необхідність просування товарів та послуг компаній малого та середнього бізнесу в мережі Інтернет. Розкрито сутність SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу. Показано залежність соціальних медіа як каналу маркетингових комунікацій від якості стратегії через складність досягнення будь-якого бізнес-результату. Досліджено фактори, які впливають на віральність інформації у соціальних мережах. Визначено один з основних факторів успішного просування медіаресурсу в соціальних мережах для малого та середнього бізнесу. Визначено роль і потребу у стратегічному плануванні в SMM-маркетингу для сучасних компаній малого та середнього бізнесу. Розглянуто основне завдання маркетологів компанії щодо підлаштовування під інтереси аудиторії, інтеграції бренду в комунікацію. Розглянуто оптимальні строки дії розробленої стратегії маркетингу у соцмережах та наведено мінімальні строки досягнення видимого результату присутності компанії в соціальних мережах. Узагальнено особливості застосування SMM-стратегії з урахуванням сьогоднішніх тенденцій розвитку цього виду діяльності. Розглянуто шляхи розробки та реалізації стратегії маркетингу у соцмережах для малого та середнього бізнесу.
The article explores the features of application and ways to develop an SMM strategy for small and medium-sized businesses. Thespecial importance of using SMM marketing tools in Ukraine for small and medium-sizedbusinesses in modern conditions is shown. Social networks are considered as business tools for promoting goods and services for small and medium-sized businesses. The study ofsocial media as a channel of communication. The urgency of the issue of finding ways to develop a marketing strategy in social networks for promoting products and services forsmall and medium-sized businesses is shown. The statistics on the use of social networks Facebook and Instagram.The necessity of promoting the goods and services of small and medium-sized enterprises on the Internet is shown. The essence of SMM-strategy for small and medium-sized businesses is revealed. The dependence of social media as a channel of marketing communications on the quality of the strategy due to the difficulty of achieving any business result is shown. The factors affecting the virality of information in social networksare investigated. One of the main factors of successful promotion of media resources in social networks for small and medium-sized businesses is determined. The role and need for strategic planning in SMM marketing for modern small and medium-sized businesses are determined. The main task of the company's marketers to adjust tothe interests of the audience, integrate the brand into communication, is considered. The optimal terms of the developed marketing strategy in social networks are considered and the minimum terms for achieving the visible result of the company's presence in social networks are given. A review of the features of applying the SMM strategy is carried out taking into account today's trends in the development of this type of activity. The ways of development and implementation of amarketing strategy in social networks for small and medium-sized businesses are considered.
ORCID: orcid.org/0000-0001-6309-6466
DOI: doi.org/10.20998/2519-4461.2020.3.21
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55449
Appears in Collections:Вісник № 03. Економічні науки
Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_KhPI_2020_3_EN_Chernobrovkina_Shliakhy.pdf382,8 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.