Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55455
Title: Маркетинг вражень як інноваційний спосіб просування компанії на ринку
Authors: Карнафель, А. П.
Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна
Keywords: імідж компаній; емпіричний маркетинг; конкурентоспроможність; реклама; бренди; емоції
Issue Date: 2021
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Карнафель А. П. Маркетинг вражень як інноваційний спосіб просування компанії на ринку / А. П. Карнафель, Ю. Л. Татаринцева // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 15-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 1-3 грудня 2021 р. / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – С. 248.
ORCID: orcid.org/0000-0003-2910-9280
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55455
Appears in Collections:Кафедра "Облік і фінанси"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karnafel_Marketynh_vrazhen_2021.pdf204,66 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.