Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55464
Title: Інтелектуальні рекламні інтернет-кампанії з використанням технологій партизанського маркетингу
Authors: Чаплигіна, Любов Вікторівна
Перерва, Петро Григорович
Keywords: партизанський маркетинг; креативні технології; інтелектуальна власність; провокаційність; психологічний вплив
Issue Date: 2021
Citation: Чаплигіна Л. В. Інтелектуальні рекламні інтернет-кампанії з використанням технологій партизанського маркетингу [Електронний ресурс] / Л. В. Чаплигіна, П. Г. Перерва // Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 11 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 297-304. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55464.
Abstract: Доведена ефективність партизанського маркетингу. Він відрізняється від інших маркетингових концепцій головним чином тим, що дозволяє отримувати чудові результати непомітно для конкурентів. Головна задача партизанського маркетингу – створення емоційного зв'язку зі споживачем.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55464
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chaplyhina_Intelektualni_reklamni_2021.pdf378,25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.