Інтелектуальні рекламні інтернет-кампанії з використанням технологій партизанського маркетингу

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Доведена ефективність партизанського маркетингу. Він відрізняється від інших маркетингових концепцій головним чином тим, що дозволяє отримувати чудові результати непомітно для конкурентів. Головна задача партизанського маркетингу – створення емоційного зв'язку зі споживачем.

Опис

Ключові слова

партизанський маркетинг, креативні технології, інтелектуальна власність, провокаційність, психологічний вплив

Бібліографічний опис

Чаплигіна Л. В. Інтелектуальні рекламні інтернет-кампанії з використанням технологій партизанського маркетингу [Електронний ресурс] / Л. В. Чаплигіна, П. Г. Перерва // Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 11 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 297-304. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55464.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced