Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55465
Название: Формування технологій інтернет-реклами з інтелектуальним змістом
Авторы: Фураєва, Марина Сергіївна
Перерва, Петро Григорович
Ключевые слова: маркетинг; інтернет-реклама; креативні технології; інтелектуальна власність
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Фураєва М. С. Формування технологій інтернет-реклами з інтелектуальним змістом [Електронний ресурс] / М. С. Фураєва, П. Г. Перерва // Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 11 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 275-282. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55465.
Краткий осмотр (реферат): Доведено, що маркетинг набуває все більш і більш агресивні форми, просування продукту відбувається будь-якими способами, незважаючи ні на закон, ні на моральні норми. У зв'язку з цим, необхідно змінити підхід до рекламної стратегії з боку рекламодавців, а також створення необхідних інструкцій для контролюючих органів з приписом звернути увагу на поточну ситуацію в розвитку рекламного інтернет-бізнесу.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55465
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Furaieva_Formuvannia_tekhnolohii_2021.pdf340,51 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.