Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55465
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФураєва, Марина Сергіївнаuk
dc.contributor.authorПерерва, Петро Григоровичuk
dc.date.accessioned2021-12-24T10:55:09Z-
dc.date.available2021-12-24T10:55:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationФураєва М. С. Формування технологій інтернет-реклами з інтелектуальним змістом [Електронний ресурс] / М. С. Фураєва, П. Г. Перерва // Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 11 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 275-282. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55465.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55465-
dc.description.abstractДоведено, що маркетинг набуває все більш і більш агресивні форми, просування продукту відбувається будь-якими способами, незважаючи ні на закон, ні на моральні норми. У зв'язку з цим, необхідно змінити підхід до рекламної стратегії з боку рекламодавців, а також створення необхідних інструкцій для контролюючих органів з приписом звернути увагу на поточну ситуацію в розвитку рекламного інтернет-бізнесу.uk
dc.language.isouk-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінтернет-рекламаuk
dc.subjectкреативні технологіїuk
dc.subjectінтелектуальна власністьuk
dc.titleФормування технологій інтернет-реклами з інтелектуальним змістомuk
dc.typeThesisen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-6256-9329-
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Furaieva_Formuvannia_tekhnolohii_2021.pdf340,51 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.