Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55487
Title: Проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів-механіків авіаційного профілю в умовах вищої школи
Other Titles: Problems of Training Future Mechanical Engineers of Aviation Profile in Terms of Higher Education
Authors: Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
Панченко, О. І.
Keywords: експертна оцінка; викладачі; інструментальні компетенції; професійні компетенції; професійно важливі якості; роботодавці; студенти; expert evaluation; teachers; instrumental skills; training; professional skills; professionally important qualities; employers; students
Issue Date: 2014
Publisher: Українська інженерно-педагогічна академія
Citation: Ігнатюк О. А. Проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів-механіків авіаційного профілю в умовах вищої школи / О. А. Ігнатюк, О. І. Панченко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти = Problems of engineering pedagogic education : зб. наук. пр. / гол. ред. О. Е. Коваленко. – Харків : УІПА, 2014. – № 42-43. – С. 7-13.
Abstract: Cтаттю присвячено проблемам професійної підготовки майбутнього інженера-механіка в умовах вищої школи. У полі зору перебувають питання визначення структури, змісту і характеру професійно-соціальних компетенцій інженера-механіка авіаційного профілю. Для їхнього визначення застосовано метод експертних оцінок та анкетування різних груп респондентів від студентів до викладачів. На підставі проведених педагогічних досліджень виявлено розбіжності в розумінні вагомості професійних якостей інженерів-механіків суб’єктами навчання та роботодавцями. Визначено складові професійно важливих якостей інженера-механіка авіаційного профілю у вигляді сукупності компетенцій: загальнонаукових, професійних, інструментальних, соціально-особистісних. Встановлено, що подальших досліджень потребують шляхи і засоби формування та розвитку професійних компетенцій і професійної культури майбутніх інженерів-механіків.
The article deals with the problems of the future mechanical engineer training in a higher educational institution. The structure, contents and character of the aviation mechanical engineer’s professional and social skills are observed in the issue. To get the results the method of expert estimation and method of different groups survey were applied to teachers and students. According to the conducted pedagogical researchers we found out the difference between the employer’s and subject’s of studying understanding of the mechanical engineer’s professionally important skills. The components of the aviation mechanical engineer’s professional skills were determined as a combination of the general scientific, professional, instrumental, social and personal skills. It was revealed that ways of forming and developing the professional skills and professional cultures of the future mechanical engineers need further investigation.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55487
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PIPO_2014_42-43_Ihnatiuk_Problemy.pdf644,15 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.