Теоретичний аспект творчого саморозвитку викладача
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка
Анотація
Висвітлено проблему особистісно-професійного розвитку й удосконалення особистості педагога. Проаналізовано різні підходи до розгляду педагогічної категорії "творчий саморозвиток педагога", акцентовано увагу на критеріях ефективності цього процесу.
A problem of personal and professional development and perfection of a pedagogue’s personality is considered. The various approaches to consideration of a pedagogical category “creative self-development of a teacher” are analysed; the most att ention is paid to criteria of effi ciency of this process.
A problem of personal and professional development and perfection of a pedagogue’s personality is considered. The various approaches to consideration of a pedagogical category “creative self-development of a teacher” are analysed; the most att ention is paid to criteria of effi ciency of this process.
Опис
Бібліографічний опис
Ігнатюк О. Теоретичний аспект творчого саморозвитку викладача / О. Ігнатюк // Педагогічні науки : зб. наук. пр. = Pedagogical Sciences : сoll. of sci. works / гол. ред. М. Степаненко. – Полтава : ПНПУ, 2011. – Вип. 3. – С. 17-21.