Теоретичний аспект творчого саморозвитку викладача

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка

Анотація

Висвітлено проблему особистісно-професійного розвитку й удосконалення особистості педагога. Проаналізовано різні підходи до розгляду педагогічної категорії "творчий саморозвиток педагога", акцентовано увагу на критеріях ефективності цього процесу.
A problem of personal and professional development and perfection of a pedagogue’s personality is considered. The various approaches to consideration of a pedagogical category “creative self-development of a teacher” are analysed; the most att ention is paid to criteria of effi ciency of this process.

Опис

Ключові слова

особистість, особистісно-професійний потенціал, педагог, професіоналізм, творчий саморозвиток, самовдосконалення, person, personal and professional potential, pedagogue, professionalism, creative selfdevelopment, self-perfection

Бібліографічний опис

Ігнатюк О. Теоретичний аспект творчого саморозвитку викладача / О. Ігнатюк // Педагогічні науки : зб. наук. пр. = Pedagogical Sciences : сoll. of sci. works / гол. ред. М. Степаненко. – Полтава : ПНПУ, 2011. – Вип. 3. – С. 17-21.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced