Ергономічна компетентність як результат навчання та інтегрований показник якості фахової підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти в умовах освітніх трансформацій

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет ім. Альфреда Нобеля

Анотація

У статті наведено результати навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін в контексті формування ергономічної компетентності як показника якості фахової підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Обговорюються результати впливу навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін на сформованість ергономічної компетентності магістрантів-педагогів.
The article focuses on specifying the results of teaching the integrated ergonometric and psychopedagogical disciplines in the context of forming of ergonomic competence as an index of quality of professional preparation of future teachers of higher school. It is shown that the ergonomic competence is formed on the basis of totality of socially-psychological, physiological, psychological, psycho-physiological, anthropometric and hygienic constituents. The results of teaching the integrated ergonomic and psychopedagogical disciplines in what concerns their influence on forming the ergonomic competence of future higher school teachers are demonstrated and discussed.

Опис

Ключові слова

інтегровані дисципліни, міждисциплінарний підхід, професійна підготовка, професійна діяльність, педагогіка вищої школи, психолого-педагогічні дисципліни, результати навчання, якість навчання, ergonomic competence, training, professional activity, pedagogy of higher education, psycho-pedagogical disciplines

Бібліографічний опис

Ігнатюк О. А. Ергономічна компетентність як результат навчання та інтегрований показник якості фахової підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти в умовах освітніх трансформацій / О. А. Ігнатюк, Ю. Є. Демідова // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Сер. : Педагогіка і психологія. – 2018. – № 2 (16). – С. 192-198.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced