Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55498
Title: Ергономічна компетентність як результат навчання та інтегрований показник якості фахової підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти в умовах освітніх трансформацій
Other Titles: Ergonomic competence as the result of teaching and as an integrated index of quality of professional preparation of future higher school teachers in the conditions of educational transformations
Authors: Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
Демідова, Юлія Євгенівна
Keywords: інтегровані дисципліни; міждисциплінарний підхід; професійна підготовка; професійна діяльність; педагогіка вищої школи; психолого-педагогічні дисципліни; результати навчання; якість навчання; ergonomic competence; training; professional activity; pedagogy of higher education; psycho-pedagogical disciplines
Issue Date: 2018
Publisher: Університет ім. Альфреда Нобеля
Citation: Ігнатюк О. А. Ергономічна компетентність як результат навчання та інтегрований показник якості фахової підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти в умовах освітніх трансформацій / О. А. Ігнатюк, Ю. Є. Демідова // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Сер. : Педагогіка і психологія. – 2018. – № 2 (16). – С. 192-198.
Abstract: У статті наведено результати навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін в контексті формування ергономічної компетентності як показника якості фахової підготовки майбутніх викладачів вищої школи. Визначено, що ергономічна компетентність формується на основі сукупності соціально-психологічних, фізіологічних, психологічних, психофізіологічних, антропометричних та гігієнічних складових. Обговорюються результати впливу навчання інтегрованих ергономічних та психолого-педагогічних дисциплін на сформованість ергономічної компетентності магістрантів-педагогів.
The article focuses on specifying the results of teaching the integrated ergonometric and psychopedagogical disciplines in the context of forming of ergonomic competence as an index of quality of professional preparation of future teachers of higher school. It is shown that the ergonomic competence is formed on the basis of totality of socially-psychological, physiological, psychological, psycho-physiological, anthropometric and hygienic constituents. The results of teaching the integrated ergonomic and psychopedagogical disciplines in what concerns their influence on forming the ergonomic competence of future higher school teachers are demonstrated and discussed.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55498
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnyk_UAN_2018_2_Ihnatiuk_Erhonomichna_kompetentnist.pdf277,6 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.