Інформаційне забезпечення принципів аромамаркетингу

Ескіз

Дата

2021

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Доведено, що аромат – зброя в руках досвідченого маркетолога, здатне перемогти будь-якого споживача. Він зробить покупку і сума цілком може бути вищою за заплановану. Нюх – одне з найбільш вразливих почуттів, які є у людини, тому що запахи впливають на уяву, емоції. Запахи задіють нашу пам'ять. Нюх включається у дитини першим, випереджаючи зір і смак. Вкрай важливо - запах впливає на прийняття рішень споживача щодо покупки того чи іншого товару.

Опис

Ключові слова

аромамаркетинг, інновації, попит, пропозиція, креативні технології, інтелектуальна власність

Бібліографічний опис

Гарна У. Ю. Інформаційне забезпечення принципів аромамаркетингу / У. Ю. Гарна, П. Г. Перерва [Електронний ресурс] // Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 11 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 51-57. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55516.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced