Інформаційне забезпечення принципів аромамаркетингу
Дата
2021
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Доведено, що аромат – зброя в руках досвідченого маркетолога, здатне перемогти будь-якого споживача. Він зробить покупку і сума цілком може бути вищою за заплановану. Нюх – одне з найбільш вразливих почуттів, які є у людини, тому що запахи впливають на уяву, емоції. Запахи задіють нашу пам'ять. Нюх включається у дитини першим, випереджаючи зір і смак. Вкрай важливо - запах впливає на прийняття рішень споживача щодо покупки того чи іншого товару.
Опис
Ключові слова
аромамаркетинг, інновації, попит, пропозиція, креативні технології, інтелектуальна власність
Бібліографічний опис
Гарна У. Ю. Інформаційне забезпечення принципів аромамаркетингу / У. Ю. Гарна, П. Г. Перерва [Електронний ресурс] // Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 11 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 51-57. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55516.