Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55518
Назва: Інформаційне забезпечення вартостної оцінки бренду по методиці компанії Іnterbrand
Автори: Кононюк, Олександр Олександрович
Перерва, Петро Григорович
Ключові слова: бренд; вартісна оцінка; інформаційне забезпечення; креативні технології; інтелектуальна власність
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Кононюк О. О. Інформаційне забезпечення вартостної оцінки бренду по методиці компанії Іnterbrand [Електронний ресурс] / О. О. Кононюк, П. Г. Перерва // Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 11 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С.154-161. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55518.
Короткий огляд (реферат): Розроблено удосконалення модель оцінки вартості бренду (Brand Valuation Model) компанії Interbrand, яке засновано на методі чистої приведеної вартості бренду і складається з чотирьох базових послідовних етапів.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55518
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kononiuk_Informatsiine_zabezpechennia_2021.pdf327,99 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.