Інформаційні технології інтелектуального позиціонування сенсорного маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Доведено, що основний вплив сенсорного маркетингу направлено на почуття покупця і його емоційний стан з метою збільшення майбутніх продажів. Даний напрямок ґрунтується на п'яти органах почуттів людини: зір, слух, смак, нюх і дотик.

Опис

Ключові слова

сенсорний маркетинг, інтелектуальне позиціонування, креативні технології, інтелектуальна власність

Бібліографічний опис

Волченко А. С. Інформаційні технології інтелектуального позиціонування сенсорного маркетингу [Електронний ресурс] / А. С. Волченко, П. Г. Перерва // Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 11 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 44-50. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55526.