Інформаційні технології інтелектуального позиціонування сенсорного маркетингу
Дата
2021
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Доведено, що основний вплив сенсорного маркетингу направлено на почуття покупця і його емоційний стан з метою збільшення майбутніх продажів. Даний напрямок ґрунтується на п'яти органах почуттів людини: зір, слух, смак, нюх і дотик.
Опис
Ключові слова
сенсорний маркетинг, інтелектуальне позиціонування, креативні технології, інтелектуальна власність
Бібліографічний опис
Волченко А. С. Інформаційні технології інтелектуального позиціонування сенсорного маркетингу [Електронний ресурс] / А. С. Волченко, П. Г. Перерва // Роль і місце інформаційного права і права інтелектуальної власності в сучасних умовах. Креативні індустрії : зб. матеріалів 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 11 листопада 2021 р. / редкол.: О. Ф. Дорошенко [та ін.] ; Наук.-дослід. ін-т інтелект. власності НАПрН України [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – С. 44-50. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55526.