Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55566
Назва: Тенденции развития маркетинговой политики распределения товара
Автори: Кобелева, Татьяна Александровна
Перерва, Петро Григорович
Ключові слова: ценообразование; маркетинг; экономика; прибыль; товар; промышленные предприятия
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Кобелева Т. А. Тенденции развития маркетинговой политики распределения товара [Электронный ресурс] / Т. А. Кобелева, П. Г. Перерва // Стратегічно-інноваційний розвиток суб'єктів економічної системи в умовах глобалізації : зб. тез 6-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 8-10 листопада 2021 р. = Strategically-innovative development of the subjects of the economic system in the conditions of globalization : coll. of abstr. of sci. works of 6th Intern. Sci. and Practic. Internet Conf., November 8-10, 2021 / гол. орг. ком. О. І. Маслак ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського. – Електрон. текст. дані. – Кременчук, 2021. – С. 83-85. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/sites/default/files/files/zbirnyk_2021.pdf, вільний (дата звернення 11.01.2022 р.).
Короткий огляд (реферат): Доказано, что процесс доведения товара до потребителя – это процесс взаимодействия с определенными организациями и физическими лицами, которых принято называть посредниками. Последние выступают субъектами, действующими в рамках созданных предприятием каналов распределения своей продукции.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55566
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kobeleva_Tendentcii_razvitiia_2021.pdf609,36 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.