Aligning the Interests of Business and Society: Shared Value, Integrated Value, And Corporate Social Responsibility

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

DOI

doi.org/10.32983/2222-4459-2020-10-349-361

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Видавничий дім "Інжек"

Анотація

The evolution of CSR is largely the history of reconciling economic goals of business and social goals of society. Relatively recent CSR related concepts “creating shared value” (CSV) and “integrated value creation” (IVC) aim at aligning interests of business and society by producing economic and social value simultaneously. The purpose of this article is to compare the CSV and IVC concepts and show their relation to CSR. In particular, we discuss whether CSV and IVC can be regarded as substitutes for CSR, varieties of CSR or completely new paradigms, and come to the conclusion that the positioning of both concepts depends on how broadly CSR is defined. We summarize major criticisms of the CSV concept and provide our own vision of the strengths and limitations of both concepts, showing why at least the CSV concept cannot supplant CSR. Comparing CSV and IVC, we focus on the differences between them and show that IVC represents a more fundamental shift in business philosophy and aims at a deeper and system-wide rather than local and fragmentary integration within society. We maintain that the CSV and IVC ideas can and should be used in strategic planning as inspiration for innovative thinking, as guidelines for increasing business competitiveness and societal well-being. We also point out the need for refining methodological frameworks for the practical implementation of the CSV and IVC ideas.
Еволюція корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) – це значною мірою історія узгодження економічних цілей бізнесу і соціальних цілей суспільства. Відносно нові концепції КСВ "створення спільної цінності" та "створення інтегрованої цінності" спрямовані на задоволення інтересів як бізнесу, так і суспільства шляхом формування економічної та соціальної цінності одночасно. Мета даної статті полягає в порівнянні концепцій створення спільної та інтегрованої цінності, а також у визначенні їхнього зв’язку з КСВ. Зокрема, у статті обговорюється, чи можуть концепції створення спільної та інтегрованої цінності розглядатися як замінники КСВ, різновиди КСВ або цілком нові моделі бізнес-поведінки; узагальнюються існуючі в літературі критичні оцінки концепції створення спільної цінності та пропонується власне бачення сильних сторін і обмежень обох концепцій. Проведений порівняльний аналіз концепцій створення спільної цінності й інтегрованої цінності показав, що остання являє собою більш фундаментальний зсув у філософії бізнесу та передбачає більш глибоку і системну, а не локальну і фрагментарну інтеграцію бізнесу та суспільства. Обидві концепції можуть і мають застосовуватися у стратегічному плануванні, оскільки роблять наголос на інноваційному мисленні й являють собою керівні принципи підвищення конкурентоспроможності бізнесу та суспільного добробуту. Водночас актуальним завданням залишається подальший розвиток методологічної бази для застосування концепцій спільної й інтегрованої цінностей у практичній діяльності.

Опис

Ключові слова

corporate social responsibility, CSR, creating shared value, integrated value creation, instrumental approach to CSR, integrative approach to CSR, корпоративна соціальна відповідальність, КСВ, створення спільної цінності, створення інтегрованої цінності, інструментальний підхід до КСВ, інтегрований підхід до КСВ

Бібліографічний опис

Nashchekina O. M. Aligning the Interests of Business and Society: Shared Value, Integrated Value, and Corporate Social Responsibility / O. M. Nashchekina, F. N. Nwafor, I. V. Tymoshenkov // Бізнес Інформ = Business Inform. – 2020. – № 10. – С. 349-361.