Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55773
Title: Creating value for society: CSR practices of food and beverage companies in Nigeria
Authors: Nwafor, Franklin Nnemeka
Nashchekina, O. N.
Keywords: corporate social responsibility; CSR; food and beverage companies; corporate philanthropy; creating shared value
Issue Date: 2020
Publisher: Східноєвропейський центр наукових досліджень
Citation: Nwafor F. N. Creating value for society: CSR practices of food and beverage companies in Nigeria / F. N. Nwafor, O. N. Nashchekina // Глобальні тенденції в економіці, фінансах та управлінні : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 2 жовтня 2020 р. – Одеса, 2020. – C. 88-90.
ORCID: orcid.org/0000-0003-2578-1109
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55773
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nwafor_Creating_value_2020.pdf273,43 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.