Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55773
Назва: Creating value for society: CSR practices of food and beverage companies in Nigeria
Автори: Nwafor, Franklin Nnemeka
Nashchekina, O. N.
Ключові слова: corporate social responsibility; CSR; food and beverage companies; corporate philanthropy; creating shared value
Дата публікації: 2020
Видавництво: Східноєвропейський центр наукових досліджень
Бібліографічний опис: Nwafor F. N. Creating value for society: CSR practices of food and beverage companies in Nigeria / F. N. Nwafor, O. N. Nashchekina // Глобальні тенденції в економіці, фінансах та управлінні : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 2 жовтня 2020 р. – Одеса, 2020. – C. 88-90.
ORCID: orcid.org/0000-0003-2578-1109
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55773
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nwafor_Creating_value_2020.pdf273,43 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.