Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55773
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNwafor, Franklin Nnemekaen
dc.contributor.authorNashchekina, O. N.en
dc.date.accessioned2022-01-26T12:43:10Z-
dc.date.available2022-01-26T12:43:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationNwafor F. N. Creating value for society: CSR practices of food and beverage companies in Nigeria / F. N. Nwafor, O. N. Nashchekina // Глобальні тенденції в економіці, фінансах та управлінні : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 2 жовтня 2020 р. – Одеса, 2020. – C. 88-90.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55773-
dc.language.isoen-
dc.publisherСхідноєвропейський центр наукових дослідженьuk
dc.subjectcorporate social responsibilityen
dc.subjectCSRen
dc.subjectfood and beverage companiesen
dc.subjectcorporate philanthropyen
dc.subjectcreating shared valueen
dc.titleCreating value for society: CSR practices of food and beverage companies in Nigeriaen
dc.typeThesisen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0003-2578-1109-
Appears in Collections:Кафедра "Менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nwafor_Creating_value_2020.pdf273,43 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.