Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55796
Title: Вплив корпоративної соціальної відповідальності на результативність бізнесу
Authors: Романчик, Тетяна Володимирівна
Keywords: компанія; репутація компанії; споживач; прибуток; імідж; клієнт
Issue Date: 2021
Publisher: ТОВ "Планета-Прінт"
Citation: Романчик Т. В. Вплив корпоративної соціальної відповідальності на результативність бізнесу / Т. В. Романчик // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 29-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2021, [18-20 травня 2021 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2021. – С. 200.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55796
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MicroCAD_2021_Romanchyk_Vplyv_korporatyvnoi.pdf136,67 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.