Гуманітарна складова освіти випускника вищої школи в сучасному "суспільстві інтелекту"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

DOI

doi.org/10.20998/2616-3241.2021.1.01

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

В статті розглядаються специфічні особливості гуманітарної складової освіти випускника вищої школи та напрями її удосконалення в контексті розвитку “університету майбутнього”, а також запропоновано для обговорення й осмислення фахівцями сучасного суспільства як “суспільства інтелекту”, що здатне до динамічного вирішення соціально-економічних, політичних, воєнних та інших “викликів” сучасного мультикультурного світу.
The article deals with the specific features of the humanitarian component of the education of higher educational institution graduates and its improvement in the context of the development of the University for the Future; it is also suggested that specialists consider and discuss the modern society as an ‘intelligent society’, which is capable of addressing dynamically socio-economic, political, military and other challenges of today’s multicultural world.

Опис

Ключові слова

ноосфера, критичне мислення, трансгресії, noosphere, critical thinking, transgression

Бібліографічний опис

Бабаєв В. М. Гуманітарна складова освіти випускника вищої школи в сучасному "суспільстві інтелекту" / В. М. Бабаєв, В. Корженко // Лідер. Еліта. Суспільство = Leader. Elite. Society. – 2021. – № 1. – С. 5-19.