Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55899
Назва: Human body modeling technologies for e-commerce systems
Інші назви: Дослідження технологій моделювання тіла людини та розробка програмного компоненту для систем електронної комерції
Автори: Litvinov, Bogdan Ruslanovich
Bilova, Mariia Oleksiivna
Ключові слова: 3D model; 3D graphics; anatomical model; online commerce; 3D модель; тривимірна графіка; анатомічна модель; онлайн торгівля
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Бібліографічний опис: Litvinov B. R. Human body modeling technologies for e-commerce systems / B. R. Litvinov, M. O. Bilova // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Системний аналіз, управління та інформаційні технології = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : System analysis, control and information technology : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2021. – № 2 (6). – С. 35-40.
Короткий огляд (реферат): Relevance of the research work is the analysis of the main features of 3D modeling for further implementation in e-commerce. Namely, the features of creating a human body 3D model with the ability to edit personal settings of individual parts of the body, as well as a basic set of clothes to provide a more realistic representation of the model. The features of the 3D model in general were considered in this article. The mathematical analysis of the 3D graphics rendering on the 2D monitor and the possibilities of control and editing of such models have been presented. The developed software product allows the user to create an anatomical three-dimensional model of the human body and then adjust it to his needs. The user can apply on created model variety of settings, namely more than 15 different views, with a full package of changes. It is possible to change the size, color of hair, eyebrows, eyes, face, body, legs. Also, the user is able to select the levels of skeletal frame views and additionally can select different backgrounds to provide a more realistic representation of the model in space. Additional functionality was implemented for more flexible configuration of the model’sface. The user can pre-determine points to select directions or sizes of different parts of the face using settings, displayed on the mouse or touchpad control. After adjustments, the user is able to manage the clothes that he had saved in the shopping cart from the online store, from which he later proceeded to the online fitting. After the fitting the user can test the creation of animations in 360 degrees of free movement. Finally, the user can go to the store to pay for the items he left in the shopping cart. Developed software allows improving main metrics of the on-line stores, which has a positive impact on increasing the growth of earnings.
Актуальність наукової роботи полягає в аналізі основних особливостей 3D-моделювання для подальшого впровадження в електронну комерцію, а саме особливостей побудови 3D моделі тіла людини з можливістю редагування персональних налаштувань окремих частин тіла, а також базового набору одягу для більш реалістичного представлення моделі. У роботі було розглянуто особливості 3D моделювання. Представлено математичний розбір рендеру 3D графіки на 2D моніторі, можливості управління та редагування таких моделей. Продемонстровано розроблений програмний продукт, що дозволяє користувачеві створити анатомічну 3D модель тіла людини та налаштувати її під свої потреби. Користувачу доступні понад 15 різних видів налаштувань з можливістю їх зміни. Користувач може встановлювати розмір, колір для волосся, брів, очей, обличчя, тіла, ніг. Також користувачеві надається можливість вибирати рівні відображення видів каркасів, різні фони для надання більш реалістичного відображення моделі в просторі. Додатковою функціональністю було реалізовано можливість гнучкішого налаштування обличчя моделі. Користувач може за заздалегідь заданими точками вибирати напрями чи розміри частин обличчя, використовуючи мишку чи тачпад. Після завершення роботи з налаштуваннями користувач отримує можливість керувати одягом, який він зберіг у кошику інтернет-магазину, з якого він перейшов до онлайн примірки. Після примірки користувач може переглянути створені анімації, обертаючи модель на 360 градусів. Насамкінець користувач може повернутися до магазину для оплати товарів, які він залишив у кошику. Розроблене програмне забезпечення дозволяє покращити основні показники роботи інтернет-магазинів, що позитивно впливає на збільшення прибутку.
ORCID: orcid.org/0000-0001-5280-3938
orcid.org/0000-0001-7002-4698
DOI: doi.org/10.20998/2079-0023.2021.02.06
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55899
Розташовується у зібраннях:Вісник № 02. Системний аналіз, управління та інформаційні технології
Кафедра "Програмна інженерія та інтелектуальні технології управління ім. А. В. Дабагяна"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
visnyk_KhPI_2021_2_SAUI_Litvinov_Human.pdf956,99 kBAdobe PDFВідкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.