Формування "якісного" майбутнього педагога-лідера через призму відповідальності "викладач – здобувач – заклад вищої освіти"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Статтю присвячено проблемі якості формування майбутнього педагога-лідера в контексті концепцій розвитку вищої освіти й сталого розвитку України до 2030 року. Наголошується на формуванні майбутнього викладача як гуманно зорієнтованої особистості лідера з притаманними йому професійними якостями, де відповідальність розглядається в категорії як значуща. Схарактеризовано відповідальність в системі "викладач - здобувач - заклад вищої освіти".
The article is sanctified to the problem of quality of forming of future teacher-leader in the context of conceptions of development of higher education and steady development of Ukraine to 2030. An accent is in-process done on forming of future teacher as humanely oriented personality of leader with inherent to her professional qualities, where responsibility is examined in a category as meaningful. Description over of responsibility is brought in the system "Teacher-competitor-establishment of higher education".

Опис

Ключові слова

відповідальність, викладач, здобувач, заклад вищої освіти, педагог-лідер, підготовка, teacher-leader, preparation

Бібліографічний опис

Ігнатюк О. А. Формування "якісного" майбутнього педагога-лідера через призму відповідальності "викладач – здобувач – заклад вищої освіти" / О. А. Ігнатюк // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 11 - 12 листопада 2021 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – Вип. 52 (56). – С. 51-59.