Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55984
Title: Порівняльний аналіз статистики відвідувань дидактичних сторінок Фейсбуку за віком і статтю
Authors: Онкович, Ганна Володимирівна
Білецький, Володимир Стефанович
Keywords: соціальні мережі; навчальний процес; нафтогазова інженерія; інформаційно-комунікаційні технології; освітні послуги; медіаосвіта; вікідидактика
Issue Date: 2022
Publisher: Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка
Citation: Онкович Г. В. Порівняльний аналіз статистики відвідувань дидактичних сторінок Фейсбуку за віком і статтю / Г. В. Онкович, В. С. Білецький // Донецький вісник Наукового товариства ім. Шевченка. Сер. : Історія, філософія, мовознавство, природничі науки, педагогіка, конференції. – 2022. – Т. 49. – С. 192-200.
Abstract: Метою статті є порівняльний аналіз набутого досвіду професійно–орієнтованих сторінок в соціальній мережі на прикладі нафтогазової галузі і медіаосвіти, медіадидактики. Для досягнення поставленої мети автори ставлять завдання через відвідування ресурсу Фейсбук простежити, як впливають гендерні та вікові особливості споживачів фахової інформації на звернення до матеріалів тематичного наповнення блогів, що використовуються у медіадидактиці вищої школи [2, 7, 10, 11, 14, 16, 17, 24]. "Медіадидактика об’єднує різні медіатехнології відповідно до поставленої освітньої мети. Ці технології спираються на відповідні медіаджерела, опрацьовують різні медіапродукти відповідно до завдань освітнього процесу. Зауважимо, що саме медіаосвітні технології, котрі інтенсивно розвиваються останнім часом, посідають провідне місце і в самоосвіті особистості" [6, с. 56].
ORCID: orcid.org/0000-0001-9493-9104
orcid.org/0000-0003-2936-9680
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55984
Appears in Collections:Кафедра "Видобування нафти, газу та конденсату"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DVNT_2022_49_Onkovych_Porivnialnyi_analiz.pdf385,38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.