Порівняльний аналіз статистики відвідувань дидактичних сторінок Фейсбуку за віком і статтю

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка

Анотація

Метою статті є порівняльний аналіз набутого досвіду професійно–орієнтованих сторінок в соціальній мережі на прикладі нафтогазової галузі і медіаосвіти, медіадидактики. Для досягнення поставленої мети автори ставлять завдання через відвідування ресурсу Фейсбук простежити, як впливають гендерні та вікові особливості споживачів фахової інформації на звернення до матеріалів тематичного наповнення блогів, що використовуються у медіадидактиці вищої школи [2, 7, 10, 11, 14, 16, 17, 24]. "Медіадидактика об’єднує різні медіатехнології відповідно до поставленої освітньої мети. Ці технології спираються на відповідні медіаджерела, опрацьовують різні медіапродукти відповідно до завдань освітнього процесу. Зауважимо, що саме медіаосвітні технології, котрі інтенсивно розвиваються останнім часом, посідають провідне місце і в самоосвіті особистості" [6, с. 56].

Опис

Ключові слова

соціальні мережі, навчальний процес, нафтогазова інженерія, інформаційно-комунікаційні технології, освітні послуги, медіаосвіта, вікідидактика

Бібліографічний опис

Онкович Г. В. Порівняльний аналіз статистики відвідувань дидактичних сторінок Фейсбуку за віком і статтю / Г. В. Онкович, В. С. Білецький // Донецький вісник Наукового товариства ім. Шевченка. Сер. : Історія, філософія, мовознавство, природничі науки, педагогіка, конференції. – 2022. – Т. 49. – С. 192-200.