Використання комп'ютерних застосунків для розвитку креативного мислення у студентів

Ескіз

Дата

2021

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

В статті пропонується огляд комп’ютерних застосунків, які можуть бути корисними для розвитку креативності у студентів під час навчання. Піднімається питання важливості креативності як однієї з найважливіших "гнучких здібностей" поруч з професійними, а також розкривається поняття Р. Флориди "креативний клас" та наголошується на важливості нової освіти для його становлення.
This article provides an overview of computer applications that can be useful for developing creativity in students during their studies. The author raises the question of the importance of creativity as one of the most important "flexible abilities" alongside professional ones, and also reveals the concept of "creative class" by R. Florida and notes the importance of new education for its formation.

Опис

Ключові слова

креативний клас, інновації, варіативність мислення, асоціації, навчальний процес, візуалізація, інтерактив, командна робота, creative class, soft skills, innovation, associations, learning process, visualization, teamwork

Бібліографічний опис

Петутіна О. О. Використання комп'ютерних застосунків для розвитку креативного мислення у студентів / О. О. Петутіна, М. М. Міщенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 11 - 12 листопада 2021 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – Вип. 52 (56). – С. 208-215.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced