Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56186
Title: Основні методи економії рекламного бюджету при медіаплануванні
Authors: Ільїна, О. К.
Сисоєв, Володимир Вікторович
Keywords: реклама; рекламна кампанія; медіапланування; рекламна інформація; витрати; інвестиції
Issue Date: 2021
Publisher: ФОП Томенко Ю. І.
Citation: Ільїна О. К. Основні методи економії рекламного бюджету при медіаплануванні / О. К. Ільїна, В. В. Сисоєв // Результати наукових конференцій Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту та міжнародного бізнесу НТУ "ХПІ" за 2021 рік : в 2 т. Т. 1. Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2021" : труди 18-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 7-9 грудня 2021 р. / ред.: Є. М. Строков, О. М. Гуцан ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : Томенко Ю. І., 2021. – С. 38-40.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56186
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ilina_Osnovni_metody_2021.pdf194,96 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.