Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56215
Title: Поведінка споживачів: змістовне наповнення основних типів
Authors: Волченко, Анна Сергіївна
Косенко, Андрій Васильович
Перерва, Петро Григорович
Keywords: споживачі, ринок, поведінка, доходи, продукти, типи поведінки
Issue Date: 2022
Publisher: Рівненський державний гуманітарний університет
Citation: Волченко А. С. Поведінка споживачів: змістовне наповнення основних типів / Волченко А. С., Косенко А. В., Перерва П. Г. // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – С. 6–7.
Abstract: Обґрунтовано, що споживачі – це люди, групи людей та організації, які використовують вироблені товари. Споживач може бути покупцем товару. Покупець – це особа, що купує товари задоволення власних чи чужих потреб, приймає рішення про купівлю і оплачує її. Іноді також виділяють категорію «клієнт» – це особа, яка регулярно купує товар у певній фірмі чи магазині.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56215
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volchenko_Tipologija_povedinky_2022.pdf708,94 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.