Поведінка споживачів: змістовне наповнення основних типів

Ескіз

Дата

2022

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Рівненський державний гуманітарний університет

Анотація

Обґрунтовано, що споживачі – це люди, групи людей та організації, які використовують вироблені товари. Споживач може бути покупцем товару. Покупець – це особа, що купує товари задоволення власних чи чужих потреб, приймає рішення про купівлю і оплачує її. Іноді також виділяють категорію «клієнт» – це особа, яка регулярно купує товар у певній фірмі чи магазині.

Опис

Ключові слова

споживачі, ринок, поведінка, доходи, продукти, типи поведінки

Бібліографічний опис

Волченко А. С. Поведінка споживачів: змістовне наповнення основних типів / Волченко А. С., Косенко А. В., Перерва П. Г. // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – С. 6–7.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced