Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56215
Название: Поведінка споживачів: змістовне наповнення основних типів
Авторы: Волченко, Анна Сергіївна
Косенко, Андрій Васильович
Перерва, Петро Григорович
Ключевые слова: споживачі, ринок, поведінка, доходи, продукти, типи поведінки
Дата публикации: 2022
Издательство: Рівненський державний гуманітарний університет
Библиографическое описание: Волченко А. С. Поведінка споживачів: змістовне наповнення основних типів / Волченко А. С., Косенко А. В., Перерва П. Г. // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – С. 6–7.
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано, що споживачі – це люди, групи людей та організації, які використовують вироблені товари. Споживач може бути покупцем товару. Покупець – це особа, що купує товари задоволення власних чи чужих потреб, приймає рішення про купівлю і оплачує її. Іноді також виділяють категорію «клієнт» – це особа, яка регулярно купує товар у певній фірмі чи магазині.
ORCID: orcid.org/0000-0002-6256-9329
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56215
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Volchenko_Tipologija_povedinky_2022.pdf708,94 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.