Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56215
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолченко, Анна Сергіївнаuk
dc.contributor.authorКосенко, Андрій Васильовичuk
dc.contributor.authorПерерва, Петро Григоровичuk
dc.date.accessioned2022-04-01T14:40:22Z-
dc.date.available2022-04-01T14:40:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВолченко А. С. Поведінка споживачів: змістовне наповнення основних типів / Волченко А. С., Косенко А. В., Перерва П. Г. // Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг : ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 лютого 2022 р. : [тези доп.]. – Рівне : О. Зень, 2022. – С. 6–7.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56215-
dc.description.abstractОбґрунтовано, що споживачі – це люди, групи людей та організації, які використовують вироблені товари. Споживач може бути покупцем товару. Покупець – це особа, що купує товари задоволення власних чи чужих потреб, приймає рішення про купівлю і оплачує її. Іноді також виділяють категорію «клієнт» – це особа, яка регулярно купує товар у певній фірмі чи магазині.uk
dc.language.isouk-
dc.publisherРівненський державний гуманітарний університетuk
dc.subjectспоживачі, ринок, поведінка, доходи, продукти, типи поведінкиuk
dc.titleПоведінка споживачів: змістовне наповнення основних типівuk
dc.typeThesisen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-6256-9329-
Appears in Collections:Кафедра "Економіка бізнесу і міжнародні економічні відносини"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volchenko_Tipologija_povedinky_2022.pdf708,94 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.