Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56256
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГура, Тетяна Віталіївнаuk
dc.date.accessioned2022-04-04T14:15:23Z-
dc.date.available2022-04-04T14:15:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГура Т. В. Тренінгові технології як засіб розвитку емоційного інтелекту / Т. В. Гура // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2022. – № 1. – С. 17-29.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56256-
dc.description.abstractВ публікації висвітлено поняття емоційний інтелект як здатності точно сприймати, оцінювати і виражати емоції. Особлива увага приділена аналізу тренінгу як формі активного навчання, метою якого є формування лідерського потенціалу майбутніх фахівців ЗВТО. В статті висвітлені основні принципи та методи тренінгової роботи, зокрема розглянуто тренінгову технологію для розвитку емоційного інтелекту. Під час констатувального етапу педагогічного експерименту доведено необхідність розробки тренінгу для розвитку емоційного інтелекту для студентів технічного університету. Висвітлено особливості застосування тренінгових технологій під час формувального експерименту в експериментальній групі. В статті доведено ефективність застосування тренінгових технологій в ЗВТО для розвитку оемоційного інтелекту – основної складової лідерського потенціалу.uk
dc.description.abstractThe concept of emotional intelligence as the ability to accurately perceive, evaluate and express emotions is highlighted in the publication. Particular attention is paid to the analysis of training as a form of active learning, which aims to build leadership potential in future HITE specialists. The basic principles and methods of training are highlighted in the article. Special attention is paid to training technology for the development of emotional intelligence. The need to develop training for the development of emotional intelligence in students of technical universities is proved in the article during the statement stage of the pedagogical experiment. The article reveals the peculiarities of the application of training technologies during the formative experiment in the experimental group. The effectiveness of training technologies in HITE for the development of emotional intelligence, that is the main component of leadership potential, is proved in the article.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectтренінгuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectзавклад вищої освітиuk
dc.subjectтехнічний університетuk
dc.subjecttrainingen
dc.subjecttechnologyen
dc.subjectinstitution of higher educationen
dc.subjecttechnical universityen
dc.titleТренінгові технології як засіб розвитку емоційного інтелектуuk
dc.title.alternativeTraining technologies as a means of emotional intelligence developmenten
dc.typeArticleen
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2078-7782.2022.1.02-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0003-2323-3440-
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2022_1_Hura_Treninhovi.pdf240,68 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.