Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56257
Title: Фахова культура в системі інтелігентності педагога
Other Titles: Professional culture in the teacher's Intelligence system
Authors: Кіпенський, Андрій Володимирович
Романовський, Олександр Георгійович
Пономарьов, Олександр Семенович
Keywords: особистість педагога; педагогічний вплив; саморозвиток; самовдосконалення; teacher's personality; pedagogical influence; self-development; self-improvement
Issue Date: 2022
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Кіпенський А. В. Фахова культура в системі інтелігентності педагога / А. В. Кіпенський, О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2022. – № 1. – С. 73-83.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню ролі й місця фахової культури педагога в загальній системі його інтелігентності. Сама ж інтелігентність постає цілісним утворенням і системною єдністю її багатофакторності та поліфункціонального характеру діяльності, особистості педагога, його професіоналізму, загальної і фахової культури. Інтелігентність педагога виступає однією з важливих його особистісних характеристик і потужним джерелом цілеспрямованого педагогічного впливу на студентів. Крім того, інтелігентність педагога виявляється істотним стимулом його постійного власного саморозвитку та самовдосконалення. Значення професіоналізму і фахової культури як невід’ємних складових частин інтелігентності і педагога, і його вихованців підтверджують результати експериментального дослідження.
The article is devoted to the study of the role and place of professional culture of a teacher in the general system of his intelligence. Intelligence itself appears as a holistic formation and systemic unity of its multifactorial and multifunctional nature of activity and personality of the teacher, his professionalism, general and professional culture. The intelligence of the teacher is one of his important personal characteristics and a powerful source of purposeful pedagogical influence on students. In addition, the intelligence of the teacher is a significant stimulus to his constant self-development and self-improvement. The importance of professionalism and professional culture as integral parts of the intelligentsia and the teacher and his students is confirmed by the results of experimental research.
ORCID: orcid.org/0000-0002-4589-092X
orcid.org/0000-0002-0602-9395
orcid.org/0000-0003-4698-2620
DOI: doi.org/10.20998/2078-7782.2022.1.06
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56257
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"
Кафедра "Промислова і біомедична електроніка"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2022_1_Kipenskyi_Fakhova.pdf217,23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.