Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіпенський, Андрій Володимировичuk
dc.contributor.authorРомановський, Олександр Георгійовичuk
dc.contributor.authorПономарьов, Олександр Семеновичuk
dc.date.accessioned2022-04-04T14:29:35Z-
dc.date.available2022-04-04T14:29:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКіпенський А. В. Фахова культура в системі інтелігентності педагога / А. В. Кіпенський, О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2022. – № 1. – С. 73-83.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56257-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню ролі й місця фахової культури педагога в загальній системі його інтелігентності. Сама ж інтелігентність постає цілісним утворенням і системною єдністю її багатофакторності та поліфункціонального характеру діяльності, особистості педагога, його професіоналізму, загальної і фахової культури. Інтелігентність педагога виступає однією з важливих його особистісних характеристик і потужним джерелом цілеспрямованого педагогічного впливу на студентів. Крім того, інтелігентність педагога виявляється істотним стимулом його постійного власного саморозвитку та самовдосконалення. Значення професіоналізму і фахової культури як невід’ємних складових частин інтелігентності і педагога, і його вихованців підтверджують результати експериментального дослідження.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of the role and place of professional culture of a teacher in the general system of his intelligence. Intelligence itself appears as a holistic formation and systemic unity of its multifactorial and multifunctional nature of activity and personality of the teacher, his professionalism, general and professional culture. The intelligence of the teacher is one of his important personal characteristics and a powerful source of purposeful pedagogical influence on students. In addition, the intelligence of the teacher is a significant stimulus to his constant self-development and self-improvement. The importance of professionalism and professional culture as integral parts of the intelligentsia and the teacher and his students is confirmed by the results of experimental research.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectособистість педагогаuk
dc.subjectпедагогічний впливuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectсамовдосконаленняuk
dc.subjectteacher's personalityen
dc.subjectpedagogical influenceen
dc.subjectself-developmenten
dc.subjectself-improvementen
dc.titleФахова культура в системі інтелігентності педагогаuk
dc.title.alternativeProfessional culture in the teacher's Intelligence systemen
dc.typeArticleen
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2078-7782.2022.1.06-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-4589-092X-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-0602-9395-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0003-4698-2620-
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"
Кафедра "Промислова і біомедична електроніка"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2022_1_Kipenskyi_Fakhova.pdf217,23 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.