Особливості організації освітнього процесу в умовах карантинних обмежень у контексті досліджень якості взаємодії між його учасниками

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2022

DOI

doi.org/10.20998/2078-7782.2022.1.03

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У статті розглянуто особливості карантину в Україні та здійснення освітнього процесу в умовах, викликаних пандемією. Досліджено якості взаємодії у освітньому середовищі НТУ “ХПІ” з використанням корпоративної платформи Офіс 365 між її учасниками та запропоновано функціональну модель для студентів магістратури, що планують отримати диплом із освітніх, педагогічних наук. Проведено експериментальне дослідження з метою встановлення рівня готовності до взаємодії між учасниками освітнього процесу, зокрема її провідної компоненти комунікативної компетентності. Під час проведення експерименту застосовувалась платформа Офіс 365 та інші інструменти, що залучені до її хмарного середовища. Експеримент показав, що впровадження практичних інструментів до освітнього процесу магістрів впливає на рівень їхньої комунікативної компетентності, покращуючи якість взаємодії в умовах карантинних обмежень.
The article covers the peculiarities of quarantine in Ukraine and the realization of the educational process in the conditions caused by the pandemic. The qualities of interaction in the educational environment of NTU “KhPI” with the use of the Office 365 corporate platform between its participants are studied, and the functional model for Master’s students who plan to receive a diploma in Educational and Pedagogical Sciences is proposed. An experimental study was conducted to establish the level of participants’ readiness for interaction in the educational process, in particular, its leading component-communicative competence was analyzed. During the experiment, the Office 365 platform and other tools involved in its cloud environment were used. The experiment showed that the introduction of practical tools in the educational process of Master's level students enhances the level of their communicative competence, improving the quality of interaction in conditions of quarantine restrictions.

Опис

Ключові слова

комунікативна компетентність, магістр, здобувачі, communicative competence, master’s degree, applicants

Бібліографічний опис

Квасник О. В. Особливості організації освітнього процесу в умовах карантинних обмежень у контексті досліджень якості взаємодії між його учасниками / О. В. Квасник, О. О. Землякова, А. Балабай // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2022. – № 1. – С. 30-47.