Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРомановський, Олександр Георгійовичuk
dc.contributor.authorІгнатюк, Ольга Анатоліївнаuk
dc.date.accessioned2022-04-04T15:06:24Z-
dc.date.available2022-04-04T15:06:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРомановський О. Г. Вимоги ринку праці та ключові тенденції формування "якісного" майбутнього фахівця другого та третього рівнів підготовки спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" / О. Г. Романовський, О. А. Ігнатюк // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2022. – № 1. – С. 3-16.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56260-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі формування “якісного” майбутнього педагога-лідера в умовах магістратури й аспірантури спеціальності 011 “Освітні, педагогічні науки”. Визначено сутність терміну “якісний здобувач вищої освіти” у вимірі теорії та практики професійної освіти. На підставі визначених вимог ринку праці до “skills” сучасних педагогічних кадрів та експериментальних даних досвіду підготовки магістрантів та аспірантів за спеціальністю 011 “освітні, педагогічні науки” в умовах НТУ “ХПІ” визначаються і обґрунтовуються ключові тенденції якісного формування майбутніх педагогів-лідерів. Запропоновано до розгляду і впровадження перспективи підвищення рівня професіональної компетентності викладачів університету непедагогічного профілю.uk
dc.description.abstractThe article is dedicated to the topical problem of forming a “quality” future teacher-leader in the conditions of Master’s and postgraduate studies under the specialty 011 “Educational, pedagogical sciences”. The essence of the term “quality seeker for higher education” in the dimension of the theory and practice of vocational education is defined. Based on the defined labor market requirements to the skills of modern specialists in higher education and experimental data on the experience of undergraduate and graduate students training under the specialty 011 “Educational, pedagogical sciences” in NTU “KhPI”, key trends in future lecturers training are identified and substantiated. It is proposed to consider and implement in the university the prospect of increasing the level of professional competence of lecturers of nonpedagogical profiles.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectаспірантuk
dc.subjectвимоги ринку праціuk
dc.subjectдоктор філософіїuk
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk
dc.subjectpost-graduate studenten
dc.subjectlabor market requirementsen
dc.subjectdoctor of philosophyen
dc.subjecthigher education seekersen
dc.titleВимоги ринку праці та ключові тенденції формування "якісного" майбутнього фахівця другого та третього рівнів підготовки спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки"uk
dc.title.alternativeLabor market requirements and key trends in the formation of “quality” future specialist of the second and third levels of preparation for preparation specialties 011 “Educational, pedagogical sciences”en
dc.typeArticleen
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2078-7782.2022.1.01-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-0602-9395ru
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-5710-7752-
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2022_1_Romanovskyi_Vymohy.pdf284,35 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.