Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56263
Title: Досвід розв'язання проблеми відкриття шляхетних пансіонів при гімназіях у діяльності ради при попечителі Київського навчального округу
Other Titles: Problem-solving experience when opening noble gymnasiums' boarding houses in the Kyiv educational disctrict curator's council activities
Authors: Балацинова, Алла
Keywords: Міністерство народної освіти; Ministry of public education
Issue Date: 2021
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Балацинова А. Досвід розв'язання проблеми відкриття шляхетних пансіонів при гімназіях у діяльності ради при попечителі Київського навчального округу / А. Балацинова // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 4. – С. 15-23.
Abstract: У статті на основі аналізу нормативно-правових та архівних документів розглянуто досвід розв’язання проблеми відкриття шляхетних пансіонів при гімназіях у діяльності ради при попечителі Київського навчального округу. На прикладі відкриття 2-го шляхетного пансіону при 1-й Київській гімназії (1836 р.) з’ясовано позицію ради з даного питання, порядок ухвалення і виконання її рішень. Члени ради при попечителі Київського навчального округу після детального аналізу стану справ вже діючого шляхетного пансіону при 1-й Київській гімназії дійшли висновку про необхідність відкриття ще одного пансіону, схвалили розроблений для нього попечителем навчального округу штат, висловили пропозиції щодо джерел фінансування його початкового облаштування. Установлено, що думка ради при попечителі Київського навчального округу щодо відкриття 2-го шляхетного пансіону при 1-й Київській гімназії була врахована Міністерством народної освіти при ухваленні остаточного рішення.
Based on regulatory and archival documents analysis, the article considers the problem-solving experience when opening noble gymnasiums’ boarding schools in the Kiev educational district curator’s council activities. The Council’s position on this issue, the procedure for making and executing its decisions are clarified on the example of opening the second boarding school at the first Kiev gymnasium in 1836. Thoroughly analysing the state of affairs of the already-performing noble boarding school at the first Kiev gymnasium, Kiev educational district curator’s council members came to the conclusion that one more boarding school opening was necessary. They either approved of the staff developed by the educational district curator, and made proposals on sources of its initial arrangement funding. It is established that the opinion of Kiev educational district curator’s council regarding the second noble boarding school opening at the first Kyiv gymnasium was taken into account by the Ministry of public education when making the final decision.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3247-0694
DOI: doi.org/10.20998/2078-7782.2021.4.02
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56263
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2021_4_Balatsynova_Dosvid.pdf216,93 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.