Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56265
Title: Феномен лідерства у закладах вищої освіти: теоретичний аналіз наукових досліджень
Other Titles: The phenomenon of leadership in higher education institutions: a theoretical analysis of scientific research
Authors: Черкашин, Андрій Іванович
Keywords: освітній процес; духовне лідерство; науково-практичне консультування; educational process; spiritual leadership; scientific and practical counseling
Issue Date: 2021
Publisher: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Citation: Черкашин А. І. Феномен лідерства у закладах вищої освіти: теоретичний аналіз наукових досліджень / А. І. Черкашин // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 4. – С. 76-85.
Abstract: У статті вказується, що наукова проблема підготовки лідерів у закладах вищої освіти спрямована на розробку нових теоретико-методологічних та практичних засад, які відбивають основні закономірності формування лідерського потенціалу майбутнього фахівця. Вказано, що використання лідерського потенціалу та впровадження лідерства, яке суттєво покращить результативність вирішення складних ситуацій, спонукатиме до ефективної взаємодії всіх її учасників. Зосереджено увагу на те, що система освіти у процесі цільової підготовки лідерів повинна звертати увагу не тільки на формування необхідної сукупності знань та умінь, але й на розвиток у майбутніх лідерів здатності впливати на людей і надихати їх мріяти, навчатися і працювати більше. Наголошено на необхідність подальшого вивчення феномену духовного лідерства у сучасній науці для вдосконалення підготовки майбутніх фахівців закладів вищої освіти.
The article points out that the scientific problem of training leaders in higher education institutions is aimed at developing new theoretical, methodological and practical principles that reflect the basic patterns of formation of leadership potential of future professionals. It is stated that the use of leadership potential and the implementation of leadership, which will significantly improve the effectiveness of solving difficult situations, will encourage effective interaction of all its participants. The focus is on the fact that the education system in the process of targeted leadership training should pay attention not only to the formation of the necessary set of knowledge and skills, but also to the development of future leaders' ability to influence people and inspire them to dream, learn and work more. The need to further study the phenomenon of spiritual leadership in modern science to improve the training of future professionals in institutions of higher education.
ORCID: orcid.org/0000-0003-4929-6706
DOI: doi.org/10.20998/2078-7782.2021.4.08
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56265
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2021_4_Cherkashyn_Fenomen.pdf233,94 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.