Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56271
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗеленська, Людмилаuk
dc.date.accessioned2022-04-05T09:33:25Z-
dc.date.available2022-04-05T09:33:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗеленська Л. Формування у майбутніх учителів навичок soft skills у процесі викладання навчальної дисцпліни "Коучингові технології в освіті" / Л. Зеленська // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2021. – № 4. – С. 59-68.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56271-
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст поняття гнучкі навички (soft skills), їхню роль і значення для професійного розвитку і кар’єрного зростання особистості. На основі аналізу Професійного стандарту за професіями “Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти”, “Вчитель закладу загальної середньої освіти”, “Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста”) визначено перелік гнучких навичок, якими має володіти сучасний педагог. Акцентовано увагу на важливості формування навичок soft skills у здобувачів вищої педагогічної освіти на етапі їхньої професійної підготовки. На основі вивчення Освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти бакалаврського рівня за спеціальностями 013 Початкова освіта, 014 Середня освіта (за предметною спеціалізацією) визначено шляхи формування гнучких навичок в освітньому процесі. Розроблено і апробовано навчальну програму вибіркової дисципліни загального циклу підготовки “Коучингові технології в освіті” як додатковий ресурс формування у майбутніх учителів комунікативних навичок, лідерських компетенцій, навичок селф-менеджменту, інтелектуальних навичок.uk
dc.description.abstractThe article reveals the meaning of the concept of soft skills, their role and significance for professional development and career growth. Based on the analysis of the Professional Standard for the professions “Primary school teacher”, “General secondary school teacher”, “Primary school teacher” (with a diploma of junior specialist) (identified a list of flexible skills that must have a modern teacher. Emphasis is placed on the importance of developing soft skills in applicants for higher pedagogical education at the stage of their professional training. Based on the study of educational programs for higher education at the bachelor’s level in specialties 013 Primary education, 014 Secondary education (by subject specialization) the ways of their formation in the educational process are determined. The curriculum of the elective discipline of the general cycle of training “Coaching technologies in education” has been developed and tested as an additional resource for the formation of future teachers’ communication skills, leadership competencies, self-management skills, intellectual skills.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНаціональний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"uk
dc.subjectбакалаврський рівень вищої освітиuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectкоучингuk
dc.subjectвибіркова дисциплінаuk
dc.subjectbachelor's level of higher educationen
dc.subjectfuture teachersen
dc.subjectcoachingen
dc.subjectelective disciplineen
dc.titleФормування у майбутніх учителів навичок soft skills у процесі викладання навчальної дисцпліни "Коучингові технології в освіті"uk
dc.title.alternativeSoft skills formation in future teachers in the process of teaching the course "coaching technologies in education"en
dc.typeArticleen
dc.identifier.doidoi.org/10.20998/2078-7782.2021.4.06-
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-3324-5173-
Appears in Collections:Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TIPUSS_2021_4_Zelenska_Formuvannia.pdf246,6 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.