Стимулювання збуту та прямий маркетинг як просування товару і послуг на ринок

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ГО "Київський економічний науковий центр"

Анотація

Опис

Ключові слова

стимулювання збуту, прямий маркетинг, паблік рилейшнз, дірект маркетинг

Бібліографічний опис

Васильцова С. О. Стимулювання збуту та прямий маркетинг як просування товару і послуг на ринок / Васильцова С. О., Пидоря Ю. О. // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. "Наука та інтелектуальний капітал у системі факторів трансформації економіки", (Київ, 17 серпня, 2019 р.). – Київ : ГО "Київський економічний науковий центр", 2019. – С. 41–44.