Стимулювання збуту та прямий маркетинг як просування товару і послуг на ринок
Вантажиться...
Дата
2019
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
ГО "Київський економічний науковий центр"
Анотація
Опис
Ключові слова
стимулювання збуту, прямий маркетинг, паблік рилейшнз, дірект маркетинг
Бібліографічний опис
Васильцова С. О. Стимулювання збуту та прямий маркетинг як просування товару і послуг на ринок / Васильцова С. О., Пидоря Ю. О. // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. "Наука та інтелектуальний капітал у системі факторів трансформації економіки", (Київ, 17 серпня, 2019 р.). – Київ : ГО "Київський економічний науковий центр", 2019. – С. 41–44.