Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56343
Title: Стимулювання збуту та прямий маркетинг як просування товару і послуг на ринок
Authors: Васильцова, Світлана Олександрівна
Пидоря, Ю. О.
Keywords: стимулювання збуту; прямий маркетинг; паблік рилейшнз; дірект маркетинг
Issue Date: 2019
Publisher: ГО "Київський економічний науковий центр"
Citation: Васильцова С. О. Стимулювання збуту та прямий маркетинг як просування товару і послуг на ринок / Васильцова С. О., Пидоря Ю. О. // Матеріали міжнар. наук.-практ. конф. "Наука та інтелектуальний капітал у системі факторів трансформації економіки", (Київ, 17 серпня, 2019 р.). – Київ : ГО "Київський економічний науковий центр", 2019. – С. 41–44.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/56343
Appears in Collections:Кафедра "Економіка та маркетинг"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vasyltsova_Stymuliuvannia_zbutu_2019.pdf221,93 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.